Kom werken bij CED als
Acceptant volmacht wagenparken - vast
Acceptant volmacht wagenparken - vast
Omschrijving van de functie
CED Interim Professionals is het aanspreekpunt voor organisaties in de verzekeringsbranche die voor korte of langere termijn tijdelijk behoefte hebben aan ervaren en gekwalificeerde medewerkers. Wij zijn voor onze klant op zoek naar Acceptant volmacht wagenparken voor 32 tot 40 uur per week. Wij verzorgen de werving & selectie voor deze klant. Je treedt bij aanname dus direct in dienst.
In deze rol breng je jouw bevlogenheid, kennis en kunde samen:
- Je bent als intern beheerder verantwoordelijk voor de beoordeling en herbeoordeling van risico’s op het gebied van zakelijke schadeverzekeringen.
- Je onderhandelt met verzekeraars voor de beste premies en condities voor onze relaties.
- Je bent gesprekspartner voor relaties, verzekeraars, tussenpersonen en collega’s.
- Je verwerkt (offerte)aanvragen, mutaties en special limits.
- Je zet inspecties uit en beoordeelt de rapportages.
- Je draagt bij aan oversluitacties en speelt een rol bij inkooptrajecten.
- Je pakt kansen om zaken voor ons en onze relaties beter in te vullen.
Functie-eisen
Dit breng je mee:
- Ruime werkervaring met beoordeling en acceptatie van risico’s.
- De certificaten Wft Basis en Wft Schade, eventueel aangevuld met het diploma Gevolmachtigd Agent, relevante Assurantie A-onderdelen en/of branchediploma’s of je bent bereid hiervoor (op onze kosten) te studeren.
- Je hebt commerciële en communicatieve vaardigheden waarmee je zowel mondeling als schriftelijk doeltreffend communiceert, ook wanneer dit een complexe boodschap betreft.
- Besluitvaardigheid: binnen de gestelde richtlijnen ben jij in staat snel en effectief beslissingen te nemen.
- Oplossingsgerichtheid, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen om bijvoorbeeld bij verzekeraars optimaal te onderhandelen.
- Enthousiasme, energie en de drive om op een goede manier samen te werken, waarbij je kijkt naar het gezamenlijk belang en collega’s betrekt bij eventuele besluiten en/of ideeën.
Wij bieden
Naast uiteraard een marktconform salaris en reiskostenvergoeding, bieden we jou:
- Kansen: veel opleidings- en ontwikkelmogelijkheden in een organisatie die ook volop in ontwikkeling is.
- Korte lijnen: ze maken het simpel en toegankelijk. Ook intern, door transparantie, open deuren en een uitgestoken hand.
- Vertrouwen: een hoge mate van vrijheid en zelfstandigheid binnen een duidelijk geschetst kader.
- Humor: lachen en ontspannen tijdens onze personeelsfeesten, -bijeenkomsten en tafelvoetbaltoernooien.
- Onafhankelijkheid: ruimte voor jouw persoonlijke inbreng, flexibele start- en eindtijden en mogelijkheid tot thuiswerken.
- Zekerheid: premievrij pensioen, 13e maand uitkering, 8,25% vakantiegeld, thuiswerkvergoeding en 28 verlofdagen (bij fulltime contract).
- Familie: de collega’s hebben een hoge betrokken- en bevlogenheid volgens het meest recente medewerkersonderzoek waardoor werken in ons familiebedrijf ook écht als familie voelt.
Bedrijfsprofiel
De klant is sinds 1953 een onafhankelijke verzekeringsmakelaar en zelfstandig volmachtbedrijf voor bedrijven, instellingen, branche-/beroepsorganisaties en particulieren. Relaties ervaren onze werkwijze als onderscheidend door deskundig, onafhankelijk en daadkrachtig handelen. Zij focussen zich volledig op hun taak als verzekeringsmakelaar op het gebied van schadeverzekeringen en employee benefits. Al jarenlang heeft de organisatie kennis van en ervaring met het verzekeren van aansprakelijkheids-, transport-, brand-, constructie-, debiteuren- en digitale risico’s. Daarnaast hebben zij van oudsher een bijzondere expertise op het gebied van alle vormen van verzekerbare arbeidsvoorwaarden, zoals pensioenen en collectieve zorgverzekeringen. Deze kennis houden zij niet voor onszelf, maar delen zij met relaties.
De organisatie kent een ‘platte’ structuur. Dit zorgt voor korte lijnen, snelle opvolging en volle focus op onze relaties. Bij het bedrijf zijn meer dan 150 medewerkers werkzaam in Nederland. De adviseurs, schadespecialisten en verkoopondersteunende collega’s onderhouden de contacten met de relaties. Specialisten van de productgroepen, administratie en automatisering zijn verantwoordelijk voor de backoffice.
Het is hun ambitie om zich verder te blijven ontwikkelen als een innovatief, klantgericht en winstgevend assurantiebedrijf met een hoog kennisniveau dat tot de top 10 van Nederland blijft behoren en een goede en prettige werksfeer biedt voor de collega’s.
Extra informatie
Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden, evenals een onderzoek op social media. Voor benoeming is veelal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Aanvullende informatie
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mirjam Ifte (Recruiter), Romy Voogt (Recruiter) of Monique van der Linde (Support) via 010 - 284 30 80 (optie 1). Wij ontvangen graag, via onderstaand formulier, jouw sollicitatie.
Gesprekken vinden bij voorkeur online plaats. Daarmee stimuleren wij ‘slim’ reizen. Zo dragen we bij aan minder druk op snelwegen en OV én minder CO2-uitstoot.
Solliciteer Direct