Kom werken bij CED als
Schadebehandelaar Varia / Aansprakelijkheid - detavast / interim
Schadebehandelaar Varia / Aansprakelijkheid - detavast / interim
Omschrijving van de functie
CED Interim Professionals is het aanspreekpunt voor organisaties in de verzekeringsbranche die voor korte of langere termijn tijdelijk behoefte hebben aan ervaren en gekwalificeerde medewerkers. Wij zijn voor onze klant op zoek naar een ervaren Schadebehandelaar Varia / Aansprakelijkheid voor 32 - 40 uur.
Je gaat aan de slag op de afdeling particuliere schade. Door de verscheidenheid aan klanten vinden zij diversiteit erg belangrijk. Zij hebben oog voor jouw specifieke talenten en waarderen individuele verschillen. De afdeling particuliere schade telt ongeveer 100 medewerkers en bestaat uit drie teams. Eén team accepteert en beheert verzekeringen, de andere twee teams wikkelen schades af op ruim 1,4 miljoen polissen. De komende jaren investeren zij fors om de dienstverlening te digitaliseren en te verduurzamen. Dit heeft impact op de organisatie van de afdeling en de manier waarop zij de klanten bedienen. Daarnaast is groei van het aantal polissen en belangrijke doelstelling.
Iedereen heeft wel eens een schade gehad of veroorzaakt. Wat je dan vooral wil? Goed geholpen worden door jouw verzekeraar. Als Schadebehandelaar Aansprakelijkheid kan jij het verschil maken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en wikkelt schades van A tot Z af. Heb jij ervaring in het vak en ben je klantgericht, daadkrachtig en communicatief vaardig?
In deze rol help je klanten proactief bij het afhandelen van schades op de aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren. Dit kan een botsing tussen twee fietsers zijn of een bijtincident met een hond. Een hoge klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Je beoordeelt en betaalt schadeclaims aan de hand van de polisvoorwaarden en de geldende wet- en regelgeving. Hierbij controleer je schadeclaims ook op (mogelijke) fraude. Je behartigt de belangen van klanten en regelt schades met tegenpartijen. Daarbij ga je pittige (maar open en eerlijke) discussies niet uit de weg. De volgende werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:
- Telefonisch schades behandelen en klantvragen beantwoorden;
- Schriftelijk (uiteraard wel digitaal) schades behandelen;
- Volledige intake van verkeersschades;
- Verkeersschades van A tot Z afhandelen;
- Klanten, tegenpartijen en andere betrokken informeren over de voortgang van een dossier.
Functie-eisen
Is klanten écht helpen jouw doel? Dan hebben we een match. Je stelt de wensen en behoeften van de klant bij een schade vast en speelt hierop in. Je bent daarnaast resultaatgericht en besluitvaardig: het realiseren van doelstellingen en nemen van beslissingen is aan jou toevertrouwd. Doelstellingen realiseren doen we met z'n allen. Je bent dus een teamplayer die effectief samenwerkt.
Wat je verder meebrengt:
- MBO+ werk- en denkniveau;
- WFT Basis en WFT Schade Particulier;
- Minimaal 2 jaar werkervaring in de financiële dienstverlening als schadebehandelaar aansprakelijkheid;
- Na de inwerkperiode verwachten wij je maximaal 2 dagen per week op kantoor.
Wij bieden
CED Interim Professionals biedt uitdagend werk, een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Voegen wij waarde toe aan jouw carrière?
Bedrijfsprofiel
CED heeft een heldere missie: we beschermen en behouden wat voor mensen van waarde is. We werken vanuit de gedachte dat wat voor iemand van waarde is, van waarde moet blijven. Net zoals we dat voor onszelf zouden willen. Onze interim professionals werken ook vanuit die gedachte.
Daarnaast hebben wij duurzaamheid hoog in het vaandel staan. We geven dit op diverse manieren vorm waarbij je kunt denken aan afvalscheiding, het inzetten van elektrische auto's, het stimuleren van hybride werken maar ook het hebben van LED-verlichting op ons hoofdkantoor. Maar duurzaamheid gaat verder: we maken gebruik van Studytube om medewerkers duurzaam inzetbaar te houden, we staan open voor medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt maar doen elk jaar ook mee aan 'Baas van de dag'; een initiatief van Jinc.
Onze klant is een jonge, ambitieuze verzekeraar die topproducten combineert met een uitstekende service. De dienstverlening is snel en betrouwbaar, met simpele producten waar mogelijk en maatwerk waar nodig. Met onze kundige en toegewijde medewerkers maakt men het verschil. Zij horen daardoor bij de snelst groeiende verzekeraars van Nederland.
Zij stimuleren de medewerkers om iedere dag het beste uit zichzelf te halen en om initiatief te nemen bij het verbeteren van de dienstverlening. De cultuur is informeel, professioneel en samenwerkingsgericht.
Extra informatie
Een referentiecheck kan gedurende de selectieprocedure plaatsvinden, evenals een onderzoek op social media. Voor benoeming is veelal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Aanvullende informatie
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mirjam Ifte (Recruiter), Romy Voogt (Recruiter) of Monique van der Linde (Support) via 010 - 284 30 80 (optie 1). Wij ontvangen graag, via onderstaand formulier, jouw sollicitatie.
Gesprekken vinden bij voorkeur online plaats. Daarmee stimuleren wij ‘slim’ reizen. Zo dragen we bij aan minder druk op snelwegen en OV én minder CO2-uitstoot.